18 Oktober

Fortfarande asmycket jag funderar över. Har legat och grubblat ett tag nu... 
 
• Kudde under rumpan efter sex? Det är det många som gör. För att hjälpa spermierna uppåt? Funkar det? Jag har ingen aning... Jag brukade alltid ställa mig upp direkt efter, men sedan jag läst detta ligger jag gärna kvar och tar hand om kladdet senare. Dock utan kudde under rumpan. 
 
• Bråk under ägglossningen? Vad gör man om man irriterar sig på ens partner extra mycket den dagen och absolut inte vill komma nära ens? Om man haft ett ordentligt bråk och absolut inte kan tänka sig ha sex? Vad prioriterar man? Att vara sur eller? Jävligt jobbigt om man blir sams dagen efter och har liksom slösat bort en hel cykel. Eller gör man som Monica i Friends? (Älskar friends!!!)
 
 
 
Dessa frågor skulle sammanställts med frågorna i gårdagens inlägg egentligen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback