v37+4

Igår natt fick jag så ont i ryggen och ett par sammandragningar som gjorde ont. Har egentligen aldrig haft onda värkar hittills, men nu kändes det ordentligt i hela underbuken. Var vaken nästan hela natten. Vaknade gång på gång. Först ont från 22 till 00.30. Sen sov jag till 02.30. Vaken till 05. Vaknade igen runt 6.30. På morgonen hade jag fortfarande ont och molvärken fortsatte. 

Jag skulle iväg och jobba så jag tog paracetamol och åkte iväg på hembesöken. När jag väl kom hem var jag så utmattad att jag la mig och lyckades sova i två timmar. Vaknade upp av en värk, men sen dess har det lugnat ner sig. 

Undrar om det kommer komma igång igen ikväll. Ska börja packa lite kläder och annat viktigt som kommer behövas utifall det sätter igång. Håll tummarna. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback