v36+6

Kan knappt tro det själv. På riktigt. Går jag in i vecka 38 imorgon? Då får bebis komma precis när som helst. Idag kommer min barnmorska förbi. Vi ska diskutera förlossningen, tillsammans med R.  Hon tar med sig allt sitt material för födseln. Det känns så otroligt bra och spännande. Jag hoppas verkligen att värkarna kommer igång av sig själv den här gången. Längtar. 

Jag har haft sammandragningar. Mer och mer den senaste veckan men aldrig så att de gör ont. Hoppas att det blir förvärkar snart. Effektiva sådana. Längtar. Letar också efter slemproppen varken gång jag drar ner trasorna. Fick ut en bit under helgen, men sen dess inget mer. 

Idag ska jag försöka lura R i säng. Hihi. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback