v33+5

Det börjar närma sig. Jag känner mig tyngre och tyngre. Lillkillen ligger fortfarande med huvudet neråt och det känns bra! Även fast skräcken fortfarande finns över att han plötsligt ska vända sig efter att ha legat såhär i ett par veckor nu. 

Har faktiskt inte så många gravidkrämpor. Av och till lite halsbränna, utöver det mår jag toppen. Kommer väl ändras om ett par veckor kan jag tänka mig. Jag har också bättre och sämre dagar. Men de sämre dagarna börjar framåt kvällen då jag kan känna mig riktigt tung. På tal om tung, jag har ju inte riktigt vägt mig ordentligt den senaste tiden. Men skulle tro att jag gått upp ungefär 10 kg nu. Kanske går upp ett två-tal kilon till, har jag tänkt. 

Längtar verkligen till bebisen, till amningen. Ska bli så roligt att ha en liten bebis här hemma. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback