v13+0

Imorgon har jag tid hos läkaren. Tyvärr så är det rätt sent på dagen, kl 16.30. Jag har fyllt både förmiddagen och eftermiddagen med olika aktiviteter för att få tiden att gå snabbare. Mest av allt längtar jag till kvällen då vi äntligen får berätta för Abir. Han kommer bli sååå glad. 

I princip kan läkaren redan nu se/ana vad det blir för kön, så jag ska fråga om hon kan skriva ner det på ett papper så att vi kan se på det tillsammans (när det än blir). Är nyfiken såklart, men känner samtidigt att det verkligen inte spelar någon roll vilket gör att det är lättare att vänta. Vi vill nämligen ha ett gender reveal tillsammans med familjen. 

Hur som haver så är vi så tacksamma för detta liv som kommer till just vår familj. Så lyckligt lottade vi är. 🖤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback