Feed me.

Jag är så hungrig precis hela tiden och min mage har blivit så otroligt megastor. Hatar att jag mår dåligt över det. Vet ju att man får mage snabbare vid andra graviditeten (oftast), men känner att den har blivit okontrollerat stor. Undrar lite hur jag kommer se ut på slutet när jag redan nu ser ut att vara i femte/sjätte månaden. 

Trots hungerkänslorna har jag haft svårigheter att få i mig mat. Ikväll blev det fil till middag, trots att jag gjort god kyckling med spenat. Och sen åt jag en massa vattenmelon, som varit min craving ett bra tag nu. Och nu är jag så hungrig men inte alls sugen på någonting. 

Nästa gång får det bli en magbild som bevis på hur stor jag faktiskt är. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback