v38+5

Idag var första gången som jag verkligen har känt mig stor och trött och väldigt, väldigt gravid. Längtar verkligen till att han kommer och jag kan inte tänka på något annat än när det kommer ske. Inatt hade jag förvärkar igen. Med en massa ont i ryggen. Var vaken ganska länge. Till slut bad jag raza värma vetekudden som hjälpte med ryggen och jag lyckades somna om. Värkarna har kommit och gått under dagen. 

Jag längtar verkligen till att det sätter igång på riktigt. Jag läste om någon som kickstartade sin förlossning. När hon fick de här onda förbärkarna så använde hon sin bröstpump för att stimulera bröstvårtorna. Det ledde till att värkarna ökade i intensitet. Jag funderar på att försöka mig på något liknande. 

Hoppas alltså på ordentliga värkar i natt med. Då sätter jag igång bröstpumpen istället för att försöka somna om. Håller er uppdaterade om hur det går. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback