v7+0 - vul


Jag har varit så nervös hela dagen idag. Promenaden till gyn lugnade mig lite. Jag satt ensam i väntrummet. Ingen annan var där vilket är ovanligt. R fick inte följa med pga corona. Där kom nervositeten tillbaka. Jag snackar handsvett och hjärtklappning - ja, hela köret. Lyckligtvis fick jag komma in efter en kort stund. Vi samtalade lite och sedan fick jag lägga mig i gynstolen med benen upp i vädret. Såg en liten plutt på skärmen med ett tickande hjärta. Bebis mäter 1,23 cm vilket ger en beräkning på v7+3. Så otroligt skönt.  Jag är gravid, det är en bebis i min mage (en bebis och inte två! Pjuh!). Allt ser bra ut. Ska försöka njuta lite mer av graviditeten nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback