v6+4

Bara några dagar kvar till vul. Jag längtar så! Ska bli spännande och så skönt att få se någonting på skärmen. Hoppas verkligen det är någonting på skärmen. Det är bättre med illamåendet idag. Samtidigt gör det mig rädd att hormonerna är på väg ner. Men de tankarna är lätta att skjuta undan för jag är framförallt tacksam för att jag mår bättre. Jag saknar att känna mig frisk. Den här graviditeten är så annorlunda till skillnad från den förra. Jag är konstant trött, illamående som inte går över med att äta något. Jag har tappat ALL aptit men jag är samtidigt jättehungrig. Försöker komma på saker jag kanske skulle tycka om, men har gett upp nu. Jag är jättetörstig hela tiden. Huvudvärken hälsar på titt som tätt. Urghhh.

Vill gärna komma in i andra trimestern redan imorgon. Vill må bättre snart. Orkar inte. (Men tacksam såklart, för graviditeten, för allt!) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback