v4+0

Jag har ont i magen. Det känns som ett stick på högra sidan. Det gör mig orolig. Nu när jag fäst mig vid graviditeten. Det är bara att avvakta. Jag vet det. Men vill bara veta vad det här onda är. Jag har också tränat idag och varit ute och joggat. Jag hoppas att det bara är därför det känns lite extra och inte något mf på gång. 

Jag kan verkligen längta till att den första trimestern ska ta slut. Då kan man ju slappna av lite. Samtidigt tycker jag att den här perioden är väldigt mysig, när man precis fått reda på det. När man går runt och bär på en gemensam liten hemlighet för omvärlden. Det är ju väldigt speciellt. 

I och för sig flyger ju dagarna förbi i hemmakarantänen, det känner nog de flesta med barn. Vi håller oss igång med massa böcker, spel och lite bråk. Idag passade vi på att påskpyssla. 


Abir var jättestolt över sina konstverk. Glad påsk, allihopa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback