Symtom

Jag har haft rätt mycket symtom ändå. Främst att mina bröstvårtor har varit känsliga (inte superkänsliga riktigt än) och min ständigt återkommande molvärk. Men något annat jag lagt märke till de senaste tre dagarna är att jag varit så otroligt kissnödig. Men i morse vaknade jag upp och var inte alls lika kissnödig. Förut har jag varit tvungen att typ springa in på toa för att inte kissa på mig på morgonen. 

Är väl medveten om att strecket jag ser nu kan vara borta nästa gång jag testar. Det skulle vara tråkigt men livet fortsätter. Jag hanterar det här helt annorlunda än för ett par år sedan. Vet inte om jag blivit äldre och mer mogen, och kan hantera de här kriserna bättre. Vet inte om det är för att jag redan har ett barn. Eller för att jag nu är utbildad barnmorska. 

Hur som helst skulle det vara tråkigt med ett missfall. Men då blir jag gravid igen och kanske blir det en lyckad graviditet då. Men visst håller vi väl tummarna för att detta ska gå hela vägen? Att strecken bara blir starkare och starkare. 

Kommentarer
Ida säger:

Så spännande - hurra för er! Jag började läsa här när jag längtade efter mitt första barn, ungefär samtidigt som du. Nu har jag två - känner igen den där starka känslan. (Tog gravtestet för nr 2 på påskafton för två år sen - påsken är en fin tid för positiva besked!)

Skriv mer om Indien sen, lova! Otroligt intressant.

Svar: Jag minns dig, Ida. Och jag värderar det enormt att du lämnar en liten kommentar lite då och då. Så fint. ❤ Ska absolut skriva mer om Indien, men vill gärna göra det från datorn, och den ligger orörd på skrivbordet sen två veckor tillbaka, haha. Ska ta tag i det så snabbt som möjligt. 😊

Hur är det med dig och dina småttingar?
snuttens.blogg.se

2020-04-04 | 11:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback