Samtal med barnmorskan

Ursäkta den väldigt detaljerade bilden jag nu kommer måla upp ...

I några dagar nu var jag haft väldigt rikliga flytningar. Ibland rinner det verkligen till och jag blir så orolig att det ska vara blod i trosan. Det är jättejobbigt. Men fick prata av mig med min kompis som också är min barnmorska! Det var ett väldigt mysigt samtal och jag hade gjort kanelbullar dagen till ära.  Hon tog det första blodprovet också, så då får jag veta mitt hCG-värde. Och de andra viktiga sakerna som rubella, toxo och cmv. 


Det var jättetrevligt att ses. Om lite mer än en vecka får jag även se knyttet på vul (hoppas jag!). Tiden går fort fort. Vilket är bra bra! Längtar till vecka 12 och längtar till att kunna berätta för alla. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback