Molvärk

Det här är mitt starkaste symtom. Molvärken. Jag läste lite arkivet och det verkar som att jag brukade ha det även när jag inte var gravid. Ska nog ta ett grav-test imorgon. Är så otroligt nyfiken. Är då på BIM-6 så det borde ju visa plus om det är plus. Jag svor på att jag aldrig skulle testa innan BIM när jag fick mitt tidiga missfall. Hade jag aldrig testat hade jag aldrig vetat om graviditeten. Mensen skulle bara vara sen med två eller tre dagar. 

Men men... Det ska jag alltså totalt ignorera nu. Vet inte hur smart det är. 

Våra dagar består av fiaspel, läsa böcker och se på serier. Det är livet i karantän. Här i Belgien är allt stängt förutom mataffärer. Vi går ut mycket också, antingen på promenader eller på cykelturer. Det enda som håller oss igång. Igår var jag och joggade, men det kändes såå tungt. Vet inte om det är hjärnan som spelar mig ett spratt, eller om tröttheten kan vara ett symptom. Jag tog mig hem i alla fall. Andfådd som bara den. Idag tar jag det lugnare. Det blir nog en halvtimmes powerwalk på löpbandet istället för jogging. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback