Imorgon

Imorgon går jag in vecka 8, och har också tid hos gynekologen. Är så rädd att vi inte kommer se någon bebis. Eller att hjärtat inte kommer slå. Försöker skaka av mig de tankarna men är verkligen beredd på allt. Allt från tvillingar till ingen bebis alls. Jag vill så gärna att det ska gå hela vägen. Imorgon vet vi. 

Har förresten berättat om graviditeten för mamma och nu vill R att vi också ska berätta för resten av familjen. Men jag känner verkligen att det är alldeles för tidigt. Har inte tänkt att berätta detaljer för någon. Alltså frågor som vilken vecka jag är i, när bebisen ska komma osv. Kanske inte ens vilket kön det blir! Det var en sån stress förra gången vid BF. Vill undvika det hela och säga att BF är två veckor senare än den egentligen är. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback