Gravid ju!

Jag vet att det knappt syns. Jag vet att det är såå svagt, men det finns där. Jag går runt med staven i fickan. Så när osäkerheten slår in kan jag titta på testet och bekräfta det jag redan vet. De här grav-testen har aldrig gett mig så mycket som ett skymt av ett streck, så jag vet hur ett helt negativt test ser ut. Men det här är inte negativt. Jag testar igen om två dagar för att se om det blir tydligare. Jag har en bra känsla i magen. Som sagt, det är en sån otrolig skillnad från mina förra graviditeter. 
 
Min mamma drömde för ett par veckor sedan att det var en ny familjemedlem på väg. Hon frågade mig då om det kunde vara så att jag var gravid, men då hade jag ju mens. Hon drömde också något liknande när jag var gravid med A. Så det är ett stort lugn att allt antagligen kommer att gå bra. Mamma har ju fått en föraning. Jag hoppas i alla fall att det går bra. 
 
 
Nu har testet visserligen torkat, men jag har som sagt ALDRIG fått ett streck på dessa test, inte inom tidsramen och definitivt inte efter. Men jag ser det sååå tydligt IRL. Det här känns så bra. Jag är sååå glad. Ett decemberbarn på väg! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback