Grav-test

Jag har saknat att blogga. Ska försöka liva upp det här igen. Det var ju så mysigt när jag försökte bli gravid första gången (och andra och tredje). Som tur var tog det ju sig till slut där efter två missfall. Jag vet inte varför men jag har en så stark känsla av att jag faktiskt är gravid. Fortfarande bara på ÄL+7 eller 8. Alla andra gånger har jag ju varit så osäker, skrollar tillbaka i arkivet och ser hur jag velar mellan "nej, jag kan inte vara gravid" och "jo, men jag har ju så mycket symtom". 

Vill sååå gärna bara ta ett test och vetaaaa. Har faktiskt beställt en massa test. Ska bli så kul att få doppa lite stickor. Förhoppningsvis blir det plus!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback