BIM

Det är skönt att veta att jag antagligen inte kommer blöda något idag med tanke på hur starkt strecket var igår och idag. Jag ÄR gravid. Har haft svårt att fira det, jag ville gärna att BIM skulle passera så jag kunde testa och verkligen tro på resultatet. Jag tror att jag är där nu! 

Det är svårt att hålla saker från mamma. Henne vill jag berätta för allra mest. Men vill avvakta tills jag träffar henne, när det än blir... Hon vet nog redan, fick en konstig jobb när vi pratade i telefon. Hon började prata om andra barnet och hur jag borde tänka på min hälsa. Jag instämde och hmm:ade. Ska bli så kul att berätta för alla. Längtar till de första samtalen med BM och gyn. Yaaay! 
Hasselt bjuder på sommarsol. 24 °C varmt även idag. Det blir nog en utesittardag. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback