mens

Jag fick min mens för två dagar sedan. Det är så konstigt att hoppa på bebis-görar-fabriken igen. Jag vet ju av erfarenhet att det kan dröja. Och det var ingen chock att mensen kom. Tror det är bra att jag får längta. Ibland får jag så dubbla känslor. Jag älskar ju mitt liv just nu. Det är annorlunda, i alla fall för mig, att försöka få ett andra barn...

När jag skulle bli gravid för första gången var det det enda jag tänkte på. Det fanns liksom inget annat på kartan. Så är det verkligen inte den här gången. Jag loggar inte ens min ägglossning, har inget system för att hålla reda på min cykel. Inget sex-schema. Men jag måste ju erkänna att jag är nyfiken på när det kommer att hända...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback