Grote broer

Jag vet inte riktigt var jag är i cykeln. Jag hade ju min mens en vecka innan jag tog ut staven, men efter att jag tagit ut efter två dagar. Jag försöker att tempa för att se när jag har ägglossning, men jag glömmer varje morgon, haha. Vi tar ju det lilla lugna. Det är ju verkligen ingen stress. Men hade varit nice att veta på ett ungefär när ägglossningen är och när man eventuellt kan testa. 
 
Jag måste medge att jag längtar till att kunna berätta för A att han ska bli storebror. Han är ju fem år gammal nu, stora pojken. Han brukar ibland fråga när vi ska få en till bebis. Han älskar småbarn och bebisar. Längtar, längtar till att se honom som storebror.

Kommentarer
Inger säger:

Men så roligt att ni ska försöka få en till 👏🏻 Här bakas för tillfället nr 5 😅❤️

Svar: Underbaaaaart!!! ❤️❤️❤️
Snutten

2019-09-11 | 12:35:40
Bloggadress: http://sweetbabyboy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback