Vattkoppor

Jag har varit så sjuk. Har mått så sjukt dåligt. En vecka låg jag i säng med hög feber. Utöver sjukdomarna tär denna långa praktikperiod på kroppen och sinnet. Jag skriver upp allt jag måste göra varje dag men ingenting blir gjort. Jag sover bort dagarna. Tar så många tupplurar. Något som jag aldrig gjort förr. Jag har egentligen aldrig kunnat sova på dagarna.  Det är ett måste när man jobbar natt. Dessutom hade jag vant mig vid 12-14 timmars sömn per dygn under under feberperioden. Försöker nu hitta tillbaka till rutin. 

Abir har fått vattkoppor, något som gått runt på skolan. Har haft honom hemma hela veckan. Kom hem efter ett nattskift och skulle väcka honom för skolan. Då insåg jag att ryggen var full av utslag. Hemskt (mest för att jag sett fram emot att sova). Det är bättre idag. Han har inte fått några nya utslag. Jag ska iväg till jobbet och Abir får hänga med farmor och farfar idag. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback