Väntar in mens

Jag har känt mig så konstig den senaste tiden. Jag har varit så otroligt kissnödig. Går typ varannan, var tredje timma och kissar. Det är olikt mig för jag brukar normalt hålla mig väldigt länge utan problem, mer än 6 timmar lätt. Ett av de första symtomen jag hade när jag var gravid var känsliga bröstvårtor. Det har jag just nu. Och de har varit känsliga i flera dagar. Mina flytningar har aldrig varit så tjocka och vita som de är just nu. 
 
Förlåt för detaljer. Men ÄR inte det här konstigt? Har ingen som helst koll på min mens, vet bara att det är längesedan jag hade den. Samtidigt har jag svårt att tro att jag är gravid, jag har ju ett säkert preventivmedel. Det skulle vara superkonstigt. Det är så dumt att jag fortfarande misstänker en graviditet trots preventivmedel. 
 
Jag tar mig för pannan. Nä, det är bara att vänta in mensen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback