I morgon vet jag säkert

Jag går tillbaka i arkivet och letar upp de där allra första dagarna i graviditeten. Jag jämför strecken med det nya strecket. Innan hade jag trott att det skulle vara katastrof att bli gravid just nu. Det är fortfarande inte den perfekta tidpunkten att bli gravid på. Jag är dock imponerad av mig själv och min förmåga att kunna anpassa mig till tanken på ett andra barn. Jag gick och köpte två test till idag. Imorgon ska jag testa med färsk morgonurin. Det kommer nog att bli negativt. Faktum är att jag tror att det är ett spökstreck. Det är gråare än mina tidigare plus. Och det kom inte upp inom fem minuter heller. Och man kan inte läsa av ett testa 9 timmar senare och tro att resultatet är giltigt. 
 
Hur som helst, i morgon vet jag säkert. Är jag gravid ska jag boka tid hos läkare för att ta ut skitstaven.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback