v33+5

Förlåt för att jag inte har bloggat. Och dumma jag som tog en paus efter just ett sådant inlägg. Jag har nämligen inte varit hemma. Vi la in nytt golv i fredags och det skulle torka över helgen. Jag och lillen mår väl rätt så bra. Jag har varit ganska ledsen dock. Men R har gjort sig illa rejält på båda underben. Det har varit många turer fram och tillbaka till sjukhuset. Nu vet jag hur man känner sig när någon man älskar har obeskrivligt ont, och man kan tyvärr inte göra någonting alls åt det. 
 
Idag bakar jag tårta till Rs syster som fyller år. Men jag är verkligen inte på kalas-humör. Jag vill bara att R ska ligga i sängen och att jag ska ta hand om honom... Men ja, nu vet ni. Vi lever i alla fall. 

Kommentarer
Johanna säger:

Vad skönt att höra att ni lever :) hoppas det snabbt blir bra för R och att du blir gladare :)

2014-05-26 | 22:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback