v32+0

Aåååh, vad glad jag blev att jag slapp kommentarer som "Men du har ju velat detta sedan typ hundra år, och nu ska du klaga för att du tycker det är jobbigt?! Tänk på folk som inte kan bli gravida!" 
 
Jag tror det var nyttigt för mig att klaga. Jag har bara tagit med det jobbigaste. Vi ska inte ens gå in på det här med kissnödigheten! 
 
Jag sov som en ÄNGEL i natt. Visserligen bara i 5 timmar, men somnade ändå så fort jag la mig. Så otroligt skönt. Dagen blev ändå inte riktigt så bra som den kunnat bli. Läraren skippade pausen för att sluta lite tidigare. Men jag hade verkligen velat sträcka på mig. Revbenen grävde in i magen och hur mycket jag än satt rak i ryggen slutade det inte göra ont. Så jag fick sitta 2 1/2 timme för anatomi-lektionen. Hoppas att det är bättre med mina revben i morgon. För just nu gör det så jäääkla ont. 
 
Nä, nu har jag lite plugg kvar inför i morgon. Bäst att sätta igång. Puss på er! 
 
Omg, skrev precis in rubriken då jag insåg att jag gått in i vecka 33 idag. Hur fan..? Shit, alltså. Inte långt kvar. Bäst att "njuuuuuuta" . ^^ 

Kommentarer
mallan säger:

det där med kissnödighet...... hann inte ens spola klart så var man kissnödig igen!

Svar: Hahaha! Känner igen mig så väl! :D
Snutten

2014-05-15 | 11:55:00
Bloggadress: http://instagram.com/myseberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback