v30+6

Hej allihopa! 
 
Jag har haft noll blogginspiration. Vet liksom inte vad jag ska skriva om längre. Det fanns en tid då jag längtade till tangentbordet så att jag kunde få skriva ner allt som flöt runt i min hjärna. Jag har inte känt detta på ett tag nu. Tid har jag ju till att blogga, det är inte det som är problemet. Det känns som att jag går runt i en dimma... väntandes. Livet ska snart börja. Jag längtar till att kliva ur dimman. Jag längtar till att få träffa den här personen i min mage. Jag längtar så jäkla mycket! 
 
Det finns en massa smågrejer som jag längtar till också. Som man kanske inte får säga högt. Men jag längtar till att spela volleyboll. Till att dra ut på en joggingrunda. Till att känna mig... smidig igen. Faktum är att magen är i vägen många gånger om dagen. Jag går in i möbler. Har svårt att torka mig på toa. Jag går in i stolryggar. Hittills har jag sagt att det är de nya stolarna det är fel på men måste nog erkänna att det kanske är magen som står ut. Jag känner mig riktigt, riktigt gravid. Och vet att det ännu är 63 dagar kvar till BF. Hur är det möjligt att vara mer gravid än vad jag känner mig som just nu?! 
 
 
Blir ni lika chockade som jag när jag skriver att det är sextiotre dagar kvar? 

Kommentarer
Hanna säger:

Tja jag tycker det låter lite jag..Men jag har ju 221 dagar kvar haha =)..Kram på dig

Svar: Kraaam!
Snutten

2014-05-07 | 07:05:09
Bloggadress: http://nattstad.se/drommenomettbarn
bambino.blogg.se säger:

Delar din känsla exakt. Sjukt att vi har så långt kvar. Ge mig en vecka till att fixa hemma så kan jag föda sen... hihi

Svar: Haha!
Snutten

2014-05-07 | 08:45:40
Bloggadress: http://bambino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback