v30+5

Jag brukar alltid bli väckt av lillen på morgonen och påminnas om vilken fantastisk situation jag befinner mig i just nu. Men idag hände inte detta. Så när jag drog bort täcket för att kliva upp såg jag min gigantiska mage. "Just det! Jag är ju gravid!" Det var en olustig känsla att inte komma ihåg att man går och bär på ett litet barn i magen. För den korta sekunden av ovisshet undrade jag varför magen inte var platt. Jag börjar ju närma mig slutet så det är ju konstigt att jag ännu inte vant mig..
 
Går snart in i vecka 32. Det här går alldeles för snabbt. Jag hinner inte med! Jag längtar på ett sätt till att det ska vara över. Det är verkligen påfrestande för kroppen. Jag sover så otroligt dåligt. Och min rygg har börjat värka ordentligt. Nu kommer det bara bli värre och värre... längtar. Not. 

Kommentarer
simone säger:

vill se ny magbild snart!! :)

Svar: Just ja! Det kommer!
Snutten

2014-05-05 | 13:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback