Glass

Jag har varit så sugen på glass i en evighet nu. Och jag köper aldrig in godsaker för rädslan att jag ska trycka i mig allt om jag blir sugen. Men nu har jag ändå tjatat på en glass från R. Bad honom dra ut till butiken, men det var stängt igår kväll. För en stund sedan åkte glassbilen förbi på vår gata. Jag, som halvsov, vaknade upp på direkten och sa till R att glassbilen hade kommit! R sprang ut typ i panik. Utan skjorta och med ett par träningsbyxor med hål i sidan. Men glassbilen kunde man inte hitta. 
 
Två minuter senare hör man glassbilen köra förbi igen. Då ser jag hur Rs "husband-mode" aktiveras. Och han springer uppför gatan för den där sablans glassen... 
 
 
Jag kan inte ens förklara i ord hur mycket jag älskar den där mannen. 

Kommentarer
Jennie säger:

Underbart =)!!!!

2014-05-05 | 20:51:24
Bloggadress: http://lillapyret.se
sara säger:

Underbar man!

2014-05-05 | 21:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback