Finaste pappan - v21+4

Hej, mina fina! Allt bra med er?
 
Jag är tillbaka i mini-land, dvs Belgien. Hade saknat R något otroligt så det var ett kärt återseende. Vi har njutit av varandras sällskap och suttit som små papegojor... tätt, tätt intill varandra. Visst är det underbart att man hittat en sådan person i sitt liv? Den där personen man känner sig halv utan? Den man inte kan låta bli att hålla sig ifrån? R säger att jag bara hittar på och att jag aldrig skulle åkt utan honom om det var så. 
 
Jag tror helt ärligt att det är sunt för just vårt förhållande att påminnas lite om hur halv man känner sig utan den andra personen. Vi uppskattar ju varandra på en helt annan nivå då...
 
I och med att vi suttit klistrade vid varandra har det inte blivit mycket till uppdatering, men det förstår ni säkert? :) R sa att han saknat bebisen också. Vi har legat och roat oss med de fina rörelserna från vår son. Det är alldeles, alldeles underbart! Jag har verkligen längtat till att prata "bebis" med R som vanligt. Och nu i morse sa jag att det skulle komma in en helt ny person i vårt hus. Någon som vi inte känner! Jag undrade om han skulle vara snäll och fin... R svarade att det är väl vi som ska "göra" ungen snäll och fin. Hehe. Kanske det. 
 
Gud, så otroligt verkligt det börjar bli. Nu börjar det kännas ordentligt att vi ska bli föräldrar. R pratar med bebisen varje morgon och kväll. Refererar till honom som sin son. Jag smälter. Finaste pappan. ♥ Jag tror att det här är det lyckligaste jag har varit på en lång tid. Kram på er allihopa, och ta hand om era nära och kära!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback