22

Det går upp och ner det här med att känna sig gravid. 
 
Ibland känner jag mig supergravid. Ibland inte alls. I och med pluggandet har jag nog glömt bort magen och bebis lite. Igår var min sista dag i skolan på ett tag. Jag däckade direkt efter sista lektionen (lite under faktiskt). Orkade inte ens laga kvällsmaten. Så jäkla, jäkla skönt att inte ha något inplanerat på ett tag! Jag har självklart en massa pluggande att göra, men inga tidiga morgonar. Ingen stress på ett par veckor framöver. Alla klasskamrater har sin praktik, men jag valde bort den delen av utbildningen detta år. Så glad för det, jag skulle aldrig orkat. Det får vänta till nästa år! 
 
Sedan igårkväll har jag alltså mest legat i sängen och njutit av magen och bebisens rörelser. Nu ska jag ändå försöka ta tag i saker och ting. Känns inte alls som att jag fyller 22 idag! Det känns bra! Haha.
 
 
Och så är jag på bra humör för jag har äntligen stämt träff med en tjej från älskade Sverige här i stan! Jag blir alldeles crazy glad om jag hittar någon svensk! Jag har träffat några tidigare men de har antingen bott för långt härifrån eller varit mycket, mycket äldre än mig. Svårt att klicka med någon då. I alla fall, jag är nog mer förväntansfull än vad jag borde vara! Men jag kan inte låta bli, haha! Tänk att jag ska få prata svenska face to face med någon igen! 
 
 
 

Kommentarer
bambino.blogg.se säger:

Stort grattis på födelsedagen!

Svar: Tack, tack!
Snutten

2014-03-28 | 12:54:13
Bloggadress: http://bambino.blogg.se/
Madelene säger:

Grattis på födelsedagen snutten!!!

Svar: Tack, finaste!
Snutten

2014-03-28 | 18:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback