Vecka 37

Jag saknar att skriva lite längre, lite roligare inlägg. Det är mycket intressant som händer just nu, men jag måste tacklas med det sista provet som är på torsdag innan jag hinner skriva något mer... Men sedan ska det packas och jag ska dra till Sverige och verkligen NJUTA av den sista tiden som gravid. Då blir det bra uppdatering kan jag lova! Idag gick jag in i vecka 37! Fy, så läskigt att skriva ut det där. Kanske kan jag känna mig redo när jag fått några vilodagar i Sverige. Jag är inte orolig över förlossningen, utan det känns bara konstigt att det är så nära. 

Kommentarer
bambino.blogg.se säger:

Så det blir sverige trots allt?

2014-06-11 | 23:21:11
Bloggadress: http://bambino.blogg.se/
Lin säger:

Snart i mål!! :)
Vad skönt att det blir Sverige trots allt! Kommer din mamma och möter upp dig som planerat?

2014-06-12 | 01:53:29
Bloggadress: http://babybake.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback