Värk-timer

Hade faktiskt värkar genom natten och också på morgonen. Men det gör verkligen inte så ont. Laddade ner denna app, så att jag kan hålla koll när jag väl får lite starkare värkar. Just idag är varken mamma och pappa i Stockholm. Och min syster ska på bio direkt efter jobbet med sina kompisar. De bjöd med mig, och jag tror faktiskt att jag ska med. Vill inte ligga hemma och bara invänta värkar och förlossning. Dessutom kan ju detta med förvärkar, som bekant, pågå ett bra tag. Så jag hoppas verkligen inte att något sätts igång idag. 
 
Har inte haft några värkar sedan i morse.
 
Börjar bli spännande det här! :D
 

Kommentarer
Sara säger:

Vilken cliffhanger!!! Spännande! Hoppas allt är bra! :-)

Svar: Allt är jättebra! :)
Snutten

2014-06-28 | 16:03:44
Bloggadress: http://enmagetill.blogg.se/
Lin säger:

Hur mår du? Hur går det? Vad händer?? Uppdatera oss!! :) kramar!

2014-06-29 | 12:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback