v37+1

Sedan vändningen har jag haft väldigt ont i ländryggen. En pulserande smärta som håller i sig ett bra tag. Jag har även behövt att gå på toa såå mycket mer. I natt klev jag upp dubbelt så många gånger som jag brukar. Det var även ganska svårt att promenera idag kände jag. Det låg ett obehagligt tryck över urinblåsan fastän jag precis varit och kissat. Jag fick känslan av att jag lunkade fram. Med all rätt - bara 19 dagar kvar till BF. Nedräkningen har börjat! 
 
Aterigen har jag fått frågan om jag är nervös. Nej. Jag är fortfarande inte nervös eller rädd. Jag vet inte om det är något fel på mig. Har ingen aning om varför det är så. Jag kanske bara blundar för verkligheten. Är istället väldigt fokuserad på vad som kommer hända efter förlossningen. När vi äntligen får träffa lillen. Och jag försöker föreställa mig hur alldeles underbart det måste vara...
 
Längtar! 

Kommentarer
ninni säger:

Hälsosamt!! Man får nån ny hormon på slutet som ska göra en lugn och redo för att bli mamma! Så du är nog bara väldigt redo att bli mamma 👍😍

Svar: Skönt att höra ju!
Snutten

2014-06-19 | 20:31:25
bambino.blogg.se säger:

Har samma känsla när jag går. Vad skönt stt höra för då är vi nog helt normala.;)

Var har du R? Är han eller kommer till sverige?

2014-06-19 | 23:49:40
Bloggadress: http://bambino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback