v37+0

När jag talade om mina sömnsvårigheter för diverse vårdgivare hade alla bara en sak att säga: "Det kommer bara bli värre ju längre in i graviditeten du kommer." Jag hade alltså givit upp tanken vid att jag någonsin skulle kunna somna utan att ligga och vända mig i tre timmar innan. MEN nu är det så att jag faktiskt somnar inom en halvtimme från det att huvudet når kudden. 
 
Jag vaknar upp under natten och mitt ben rycker inte längre så att jag inte kan somna om. Mamma har mycket erfarenhet inom homeopati och det är sådana mediciner jag börjat använda för att slippa benryckningarna. Det har är tredje natten i rad som jag faktiskt sover hela natten! Fattar ni vad sjukt?! Jag brukade oroa mig för hur jag skulle klara av en förlossning på bara två timmars sömn. Istället vaknar jag nu upp utvilad och energisk! 
 
Jag har aldrig trott på homeopati, men mamma har alltid varit en förespråkare. Eftersom att jag inte hade några andra val tog jag motvilligt dessa mediciner. Hade ingen som helst förväntan om att de skulle funka. Det gjorde de ju inte heller de första dagarna. Och när jag sov igenom hela natten den första gången trodde jag att det bara var för att kroppen till slut blev tvungen att ta igen all sömnbrist. När nästa natt gick lika bra började jag undra om medicinerna fungerade. Och idag är jag övertygad. Aåååh, så glad jag är för att kunna sova! 
 
 
 

Kommentarer
Anonym säger:

Härligt, Gud vad skönt för dig!!

2014-06-18 | 16:51:20
ninni säger:

Härligt att de blivit bättre och härligt att ha dig bloggandes igen :) hoppas allt gick bra på vändningsförsöket! :) 👍

Svar: Tack, vad snällt!
Snutten

2014-06-18 | 16:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback