Tre veckor innan BF

Saker man säger 21 dagar innan BF: 
  • Känn nu! Nu rör han sig! *väntar tålmodigt på sparkar*. Ehe... alltså.. Nu blev han plötsligt lugn.
  • Vänta, jag ska bara kissa. 
  • AJ! (halsbränna, revben, ryggsmärta, hård spark eller av vana vid random tillfällen.)
  • Vänta, jag måste kissa igen.
  • Bebisen sover just nu. 
  • Bebisen vaknade precis! 
  • Jag är kissnödig. 
  • Jag är sååå trött. 
  • En glass till bebis, en glass till mig...
  • Ser mina fötter svullna ut?
  • Jag gick på toa x antal gånger i natt.
 
Någon som vill utöka listan?

Kommentarer
Sara säger:

"Ska du äta upp det där? " 😂

Svar: Hahaha! So true!
Snutten

2014-06-17 | 19:37:45
Bloggadress: http://enmagetill.blogg.se/
bambino.blogg.se säger:

Hjälp mig upp!

Måste bara sätta mig lite.


Svar: JUST DET! Hahah, har sagt det flera gånger idag!
Snutten

2014-06-17 | 20:32:17
Bloggadress: http://bambino.blogg.se/
Anonym säger:

Jag brukar köra "jag är faktiskt gravid" i ALLA lägen =p

Svar: Hahaha, bästa!
Snutten

2014-06-17 | 20:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback