Bebiskläder på tork

Idag har jag tvättat bebiskläder. Ni anar inte huuuur många gånger jag har "aaw-at"! Varje gång jag lyfte ett klädesplagg yttrade jag ofrivilligt "aaaaw!". Hahaha. Nu hänger alla kläder på tork och jag håller på att packa BB-väskan. Ska även hinna skriva ett förlossningsbrev ju! 
 
Det är många som undrar var R håller hus. Han är fortfarande i Belgien just nu. Men han kommer att komma hit till förlossningen och tiden innan. Så nu vet ni. Nu ska jag ivag och köpa en skötväska. Puss på er! 
 

Kommentarer
Jenny säger:

Åhh,vad mysigt att tvätta!skulle inte du kunna skriva vilka kläder och hur många du har i respektive storlek? Det är så himla svårt tycker jag.

Svar: Jo, det skulle jag kunna göra. Ska kolla upp det!
Snutten

2014-06-20 | 19:53:22
klara-mamma till Hanna säger:

:)
Men strumpor i stl 17/18 kommer vara VÄLDIGT mkt för stora!! Min hanna på 1år har sånna fortfarande

Svar: Oj! Jaha! Jag har ett par i mindre storlek också, men det kanske blir till att köpa fler i mindre storlekar! Tack för tipset!
Snutten

2014-06-20 | 20:02:34
Bloggadress: http://kmv.blogg.se
klara-mamma till Hanna säger:

Tror vi hade stl 12 från början :)Finns från stl 10 på Hm

2014-06-21 | 10:48:15
Bloggadress: http://kmv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback