Snart där


Just nu ser värkarna ut såhär. Jag är rätt nöjd. Ska försöka somna, men vet ärligt talat inte hur DET kommer gå. De gör ju ont, värkarna. Och jag tror inte att jag hinner somna emellan dem. Fick precis R att somna. Då är väl en av oss pigg åtminstone. Ah, gäsp. Jag sov ju lite under kvällen, men det var knappt två rimmar.

Måste ändå säga att de bara är liiiite värre än mensvärk. Men jag har alltid haft ordentliga smärtor vid mens, så kroppen har väl lärt sig hantera dem. Eller så är detta inte riktiga värkar som inte gör alls någon nytta. Hoppas verkligen inge det dock...

Kommentarer
Lina säger:

Åh, så spännande!! Just i detta nu så är du kanske inne på BB och är i full färd med att föda barn!! Och kanske kommer er lille skatt fylla år på samma dag som min stora skatt (dvs A), haha!
Kämpa på, du är grym! :)

2014-07-18 | 06:13:32
Bloggadress: http://babybake.blogg.se/
Anonym säger:

Åh så häftigt! Det får mig att längta mer till min egna förlossning som har känts så himla långt bort (v36 idag). Lycka till och väntar med spänning på att få vidare uppdatering. Hoppas du lyckades sova någon timma till!

2014-07-18 | 06:58:45
S säger:

Spännande nu :)

2014-07-18 | 11:42:51
Bloggadress: http://fladdertanke.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback