BF+8

Idag går jag in i vecka 42! Oj, vad mycket det känns! Blir det igångsättning, mån tro? Jag har haft lite värkar idag, men inget utöver det vanliga. Det känns så konstigt att det inte startar, men samtidigt känns graviditeten som ett permanent tillstånd. I morse försökte jag förstå HUR i all världen barnmorskan kunde säga att det var en fråga om 2-5 dagar innan förlossningen startade. Detta var 4 dagar innan BF. Lite ilska riktas ju mot barnmorskan. Stackarn. Hon sa ju precis det jag ville höra just då. I morgon är det dags för ytterligare ett besök hos henne. Hade ju helst velat slippa. Jag hoppas få ett datum för igångsättning. Helst hade jag ju velat att det startade av sig själv, och så naturligt som möjligt.
 
Har en känsla av att det kommer bli en utdragen process, det här. Bajs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback