Beräknad förlossning

Ingen bebis riktigt än tyvärr.



Kommentarer
Inger säger:

Men nuu är det nära! Gu så spännande!!

2014-07-08 | 13:34:25
Bloggadress: http://sweetbabyboy.blogg.se
Amanda säger:

Jag förstår hur du känner! Man har ju ställt in sig på det där BF datumet hela graviditeten och när det kommer och går utan att man får träffa sin bebis blir det hur jobbigt som helst. Jag var helt lugn fram tills just det datumet men redan dagen efter började jag bli hur otålig som helst! Vad skönt att det blev så att du föder i Sverige:-) Jag kommer ihåg att ni var lite oense om det! Men jag tror faktiskt inte att det kommer dröja länge nu innan er lilla prins kommer till världen. Max två dagar skulle jag gissa på;-) Stort lycka till nu inför förlossningen:-)!

Svar: Tack för din fina kommentar! Jag känner mig verkligen så glad över att det blev som jag ville till slut. Det har varit rena lyxet att få komma hit och slappa lite innan förlossning. Tror aldrig jag haft samma energi till att föda om inte jag tagit mig hit!
Kram!
Snutten

2014-07-09 | 12:39:04
Bloggadress: http://mandyinmakeup.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback