Bajs!

Nu bajsar jag löst igen! 

Kommentarer
Anonym säger:

....då är det väl på G??? Lycka till!!!!

2014-07-16 | 23:19:48
Malin säger:

Inte apropå bajs men...
När jag var gravid skulle jag få gå på ul om jag gick mer än en vecka över tiden. Jag ringde på dag 6 över tiden och bokade en tid för dag sju (när jag ringde hade jag fullt upp med värkarbete och fick be sköterskan vänta flera gånger för det kom värkar, jag tyckte jag skulle boka en tid ändå och hon skrattade åt mig och bokade motvilligt in en tid, en tid som jag såklart inte behövde)
Ska du få gå på nåt ul? Jag bor i Stockholm, har fått för mig att jag nån gång har läst att du också bor i Stockholm när du är i Sverige. Tänkte om det skiljer sig på län eller något.
Nu kan det inte lång tid kvar! Även om du går så länge över tiden som man får så är det ju inte ens EN VECKA tills ni får träffa liten!
Kram på dig, håll ut och njut av att känna buffningarna i magen, jag saknar det verkligen.

Svar: Tack, finaste! Sa härligt att fa läsa om din erfarenhet. Ger mig hopp och mod! KRAM!
Snutten

2014-07-17 | 10:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback