7 dagar över

Förlåt för kass uppdatering. Det är väl ändå det värsta man kan göra som bloggare under dessa dagar? Jag och R firade nämligen fyra år gifta igår. Vi var fullt upptagna med varandra, och jag hann tyvärr inte uppdatera trots att jag försökte. Vi hade en liten gravid-photoshoot i trädgården på morgonen. Sedan var vi på en restaurang. Mot kvällen firade vi med tårta med familjerna. 
 
Detta var ju faktiskt den dagen jag initiellt trodde att bebis skulle komma på. Nu blev det inte så. Det är bara bästis gissning som återstår. Hon trodde att han skulle komma i morgon. Vi får väl se! 
 
Hur är det då med mig? Jo, jag har inte haft några sammandragningar eller värkar. Nja, inga ordentliga i alla fall. Jag har bara känt mig ordentligt trött. Jag bajsar hårt igen, men jag undrar om inte det är pga järntabletterna? Idag tror jag faktiskt att slemproppen gick på riktigt! Blev glad, men vet att det kan dröja ett bra tag till innan förlossningen sätter igång. Det går fortfarande väldigt bra att promenera! Det blir ungefär en timme långa promenader och de är alltid uppfriskande och energigivande! 
 
Jag har dock börjat få ont i ryggen nu. R säger också att min rygg ser böjd ut när jag står upp, så jag försöker undvika att stå för länge. Har också märkt att fötterna KAN svullna upp ibland. Mest efter mina långa duschar. 

Annars mår jag prima! Och bebis verkar trivas. Fast han är så otroligt saknad nu. R längtar helt galet mycket! 
Fyra år
Och snart tre. <3
 


Kommentarer
Anonym säger:

Grattis! :)

Svar: Tack! <3
Snutten

2014-07-16 | 05:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback