v15+5

Jag är så himla nervös. Varje gång jag tänker på uppkörningen börjar jag skaka lite lätt. Klockan 14 idag. Jag kan inte tänka på det mer. Jag hoppas verkligen att jag kan lugna ner mig när det är dags. Satte dit fickparkeringen igår, något som jag har varit lite fifty-fifty på. Men nu sätter jag den typ varje gång. Skönt. Måste bara lugna ner nerverna. 
 
 
Graviditetsmässigt mår jag bra. Det enda problemet jag blir jättefrustrerad över är att jag inte kan sova på nätterna. Jag ligger vaken. Och även om jag somnar så vaknar jag upp två timmar senare. Och kan inte somna om. Men jag har vilat ut lite extra idag. Vill inte ha huvudvärk när jag ska köra upp. 
 
En annan grej som är lite irriterande är att mina bröst kliar. Hela tiden. Med BH, utan BH, det spelar ingen roll. Igår masserade jag in brösten utöver magen också. Och magen? Ja, den blir större! Vill ni se? :D
 
v15+4
 
Önska mig lycka till nu! 


Kommentarer
Lin säger:

Åh, fina preggomage!! :) lycka till idag! Kör hårt, så att säga! Höhöhö :)

2014-01-21 | 11:58:05
A säger:

Vilken fin mage! Stort lycka till på uppkörningen! :)

Svar: Tack.
Snutten

2014-01-21 | 12:58:37
Hanna säger:

Det går säkert utmärkt!
Fin mage =)
Kram

2014-01-21 | 15:27:21
Bloggadress: http://nattstad.se/drommenomettbarn
AMANDA säger:

Fin mage! Gissar på pojk!
Lycka till!

Svar: Oj, första gissningen! Vad roligt! Jag har ingen aning! :D
Snutten

2014-01-21 | 15:42:16
Bloggadress: http://mammatillz.blogg.se
Malin säger:

Åå sån fin mage!! Kan du inte lägga upp jämförelsebild med en bild innan det började hända saker med magen?? :)
Jag hade också kliande bröst förut, hemskt!! Det är väl för att dom växer men det gick över sen. Trist med uppkörningen också.. :(
Kram på dig!

Svar: Tack för en fin kommentar! Blir lite gladare i mitt failade ouppkörbara hjärta. Jo! Det ska jag göra snart!
Snutten

2014-01-21 | 19:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback