v15+3

I övermorgon har jag uppkörning. Idag slutade batteriet i min bil att fungera. -.- I live a sucky life. Nä, jag ska försöka vara positiv. Förhoppningsvis fixar sig allting i morgon. Värsta scenariot är att jag får köra upp i en annan bil. Jag kunde avboka tre dagar innan, men nu går det inte. Jag har blivit rätt nervös även om jag känner mig riktigt säker. För jag har övat som fan, och förhoppningsvis SKA det inte vara något problem. Lite nervöst att behöva få lyssna på instruktioner på ett annat språk, men jag hoppas verkligen att jag förstår allt. Och att examinatorn pratar tydligt. 
 
 
I magen är allt riktigt bra. Kan inte riktigt förstå att jag är i andra trimestern. Att jag är i fjärde månaden. Helt, helt sjukt vad snabbt det går. Jag ska strax berätta för R att 38 % av graviditeten är förbi... Och sedan ta hand om honom när han svimmar. 
 
:)

Kommentarer
amanda säger:

Var är magbilden du lovade ;) 💜

Svar: Hihi, borde inte lova saker! Den kommer!
Snutten

2014-01-20 | 15:47:21
Bloggadress: http://mammatillz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback