v14+3

Jag hade en hemsk huvudvärk hela gårdagen. Och natten var lika hemskt. Klockan 02 gick jag upp för att jag var sugen på dipp. Jag hade legat i sängen länge men varje gång jag blundade såg jag hur jag blandade gräddfil med dippkrydda. AAAHH. Till slut klev jag upp. Tog ut gräddfilen ur kylen. Hade inte ens riktig dippkrydda hemma utan blandade vitlökspeppar med lökpulver och salladskrydda. Ville inte ens ha chips till utan BARA dippen. 
 
Tror att detta kan vara min första, riktiga craving. Det gick liksom inte att somna utan att ha ätit av dippen. Det var gudomligt gott, och efter det somnade jag. Har fortfarande lite huvudvärk idag så det blir mycket vila. R sätter upp badrumsmöblerna just nu. Så spännande! Kommer tillbaka med foton! 

Kommentarer
Hanna säger:

Åh va kul, cravings verkar ju vara det liksom knäppaste gravidsymtomet som man bara kan skratta åt efteråt :) Så kul att höra att du får mer och mer riktiga gravidsymtom, spännande! Och spännande med nytt fint badrum också, ser fram emot bilderna :)

Svar: Ja, haha! Jag berättade för mamma som tyckte det var hysteriskt roligt! :D
Snutten

2014-01-12 | 16:16:19
Jennie säger:

Akta huvudvärken.. Be någon på MVC kolla dig. Kan vara tecken på havandeskapförgiftning om det inte försvinner.

Svar: Bajs, jag var fan rädd för det. Hoppas verkligen att det går över snart. Har varit ett par jobbiga dagar.
Snutten

2014-01-12 | 17:15:19
Jenny säger:

Det är ju iofs vanligt att få huvudvärk under graviditeten. Men är du orolig så kan man ju så klart ringa till mvc, jag tror däremot att allt är bra :)
Själv mår jag pyton. Spyr inget men mår illa dygnet runt. Längtar tills jag har kommit till den veckan du är i! Kram

Svar: Aåååh, vilken vecka är du i? :D Jobbigt med illamående, jag mådde illa rätt mycket igår i ofs vilket var ganska oväntat. Längtar också tills det gått över helt. Kram!
Snutten

2014-01-12 | 21:00:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback