v13+6

Idag känns det oerhört konstigt i magen. Jag kan inte förklara det. Jag var inte uppe och kissade i natt vilket resulterade i att jag var jättekissnödig i morse. Och sedan kissningen har jag känt en sorts bubbla i mage. En tomhet. Samt en hårdhet. Kan inte ha laptopen på magen längre. Det känns obekvämt. Och ovant. Jag vet inte om det är "konstigt" eller "ovant". Om jag borde vara oroad eller lugn. För att det är såhär det 'ska' kännas. Jag vet faktiskt inte. 
 
Hela gårdagen hade jag en hemsk huvudvärk och framåt kvällen brukar även ryggen värka. Idag känns det dock bättre. Jag är fortfarande trött. Har inte känt av ens ett uns av illamående vilket är rätt skönt. Hoppas att det blir en lugn och härlig dag. Saknar R något otroligt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback