v13+0

Jag skrev ett långt inlägg i morse, men tydligen publicerades det inte. Konstigt. Men det gör inte så mycket. Jag har tagit mig igenom den sista dagen i väntan mot ultraljudet. I morgon kl 08 sitter vi säkert i väntrummet och strax därefter får vi komma in. Det är så otroligt spännande. Jag kommer säkert inte ens kunna sova i natt. Vet inte hur vi ska göra med kissandet. Det ska ju vara tydligare om man har mycket vätska i blåsan, men jag måste väl ändå kissa på morgonen? Eller så kissar jag och dricker extra mycket vatten efter det. 
 
Idag var vi och shoppade, jag och R. Ingenting köptes till bebis. Bebisens föräldrar var för upptagna med att tänka på sig själva. Haha. Efter ultraljudet i morgon så kommer jag definitivt köpa någonting till bebis! Spännande! Och mysigt. Funderar på att köpa något till mamman också. Typ mamma-byxor eller oljor... Vi får se helt enkelt. 
 
 

Kommentarer
bambino.blogg.se säger:

Hoppas allt går bra idag! Ser fram emot en bild på ert lilla mirakel! <3

2014-01-03 | 11:49:27
Bloggadress: http://bambino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback