Ultraljudet

Det var underbart. Det var helt magiskt. Det var nära att jag grät. Speciellt när vi fick höra hjärtslagen. Bebis låg med ena handen vid örat. Så otroligt, otroligt söt! R blev helt förundrad över hur mycket bebis rörde sig. Jag kunde inte låta bli att skratta ibland. Speciellt när vi såg hur fint bebis rörde sig. Då rörde sig hela bilden på skärmen också. Så jag försökte verkligen att låta bli att skratta. 
 
Jag är gråtlycklig just nu. När jag tänker på hur underbart det var. Hur underbart det ÄR. Bebis var 7.3 cm lång. Alldeles perfekt för att vara i v13+1. Lite längre. Jag är helt galet lycklig. Och R och jag... vi.. bara går runt och ler hela tiden. Jag sov jättedåligt i natt. Jag somnade snabbt men efter en kissning runt kl 04 så kunde jag inte somna om. Jag låg och störde R så han kunde inte heller sova. Så nar vi kommit tillbaka från ultraljudet skulle jag ta en liten tupplur. Men allt jag såg när jag blundade var bebis på skärmen. Och jag log. Låg och log... Så att det tog en evighet att somna.
 
Idag ska R och jag ut och fira. På en fin restaurang. Vi har inte hunnit prata ut om allt det underbara, så längtar till ikväll. Jag älskar bebis i magen. Just det - nupp-testet gick också bra. Sedan blev det blodprov. 
 
 

Jag ville gärna få en profilbild för bebis var så söt just i den positionen. Men denna bild är ju också fin. R och jag är så fånigt stolta. Haha. Hur kommer det bli när vi träffar bebis?! 

Kommentarer
Tess säger:

Ååh vad härligt, ni är så värda att det går vägen! Minns vårt första ultra, man trodde inte att man kunde bli så lycklig av en liten svartvit figur men ack vad fjantigt lycklig man blir <3

2014-01-03 | 16:25:30
bambino.blogg.se säger:

Åh grattis! Låter helt fantastiskt! Vilken söt liten beeebis!!!!!

2014-01-03 | 16:37:39
Bloggadress: http://bambino.blogg.se/
Lena säger:

Stort Grattis!! Jag är så lycklig för eran skull! Kunde ni inte se könet? när har du näst ul? Nu får du börja med magbild varje vecka!

Svar: Nä, eller alltså jag tyckte att jag skymtade könet men gyn sa bestämt att det var för tidigt.
Snutten

2014-01-03 | 16:59:41
AMANDA säger:

Grattis!!! Du ska äntligen bli mamma och nu kan du sluta oroa dig!

2014-01-03 | 17:02:56
Bloggadress: http://mammatillz.blogg.se
Lin säger:

Så underbart!! Är verkligen glad för er skull! :) hoppas du kan känna dig lite lugnare nu och kan njuta fullt ut av graviditeten! Visst, lite oro är ju normalt men nu måste du NJUTA! :) grattis för fan! :D

2014-01-03 | 18:05:39
Johanna säger:

Grattis! Vad roligt för er! Man kan känna din lycka genom att läsa orden! Tusen grattis till er!

2014-01-03 | 18:50:26
Pelusa säger:

Grattis! :) Super härligt!! Nu är säkert den värsta oron över och nu är det bara att njuta. :)

2014-01-05 | 11:03:08
Bloggadress: http://mammapelusa.blogspot.com
Hanna säger:

GRATTIS!Gud va härligt!Massor med kramar!

2014-01-05 | 12:43:43
Bloggadress: http://nattstad.se/drommenomettbarn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback