Nyårsafton

En ny dag på ett nytt år.
Vi hade en supertrevlig kväll igår. Vi spacklade tillsammans och sedan vid halv tolv drog vi ut till stan för att se på fyrverkerierna. Det var väldigt kallt, men vi promenerade fram. Omfamnade varandra i kylan. Det var otroligt romantiskt nu när jag tänker tillbaka på det. Varför märker jag det inte i stunden? I stunden tänkte jag att det var jobbigt att R inte kunde gå i samma takt som jag. Och varför hans ficka var för liten för att även min hand. Jag pressade in handen så att vi nästan föll omkull. Men in kom den.
 
Och när vi kom hem kröp vi in i säng som ett ålderdomligt par. Innan klockan slagit 01. Och R värmde min rumpa för mina byxor hade varit för kalla för en nyårspromenad. Gud, vad jag älskar honom. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback