Magbild

Efter mitt senaste inlägg hann jag verkligen inte tjura länge. R skickade hem sin pappa och vi drog ut till en italiensk restaurang inne i stan. Efter en stor tagliatelle scampi promenerade vi hem i regnet. Jag hade pâ mig en tajt klänning som verkligen framhävde min "lilla" bula. När vi kommit hem tog R ett par bilder. Det är 85 % matbula, och 10 % fett och 5 % bebis. Men idag är bulan mindre om än synlig. Jag tror att den bebis-procentandelen kommer att börja öka nu. Dags att smörja in magen! 
 
Vecka 13+1
 

Kommentarer
Lin säger:

Aaaah, så fin!!! Och jag saknar min gravidmage! Haha :) innan du vet ordet av så kommer du känna ett fladder där innefrån :D

Svar: Längtar! :D
Snutten

2014-01-05 | 20:46:22
Beyond letters säger:

Nu ska du njuta av den lyckobubblan som du befinner dig i. Längtar tills en liten bula tittar fram! Kram på dig.

2014-01-06 | 17:51:45
Bloggadress: http://bbeyondletters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback