Vikt

Normalt skulle jag aldrig lägga vikt på en sådan sak som kilon (notera ordvits), men det kan ju faktiskt vara intressant att eventuellt jämföra med kommande graviditeter. Hittills har jag gått upp 2 kg. Jag måste erkänna att jag är fruktansvärt nöjd över detta faktum.

Kilon betyder ju faktiskt inte alls mycket. Jag borde nu fokusera på att äta mycket nyttigare. Har käkat alldeles för mycket sött sedan jag kommit hit. Det har blivit tårta och semlor. Pizzor och mat i överflöd. Ska fortsätta motionera och träna. Måste stärka kroppen så att jag klarar av förlossningen. Det börjar bli tydligare för mig att även det är ett moment jag måste klara av...

P.S. Nu har jag köpt en iPhone. Så det blir inte bara fler inlägg genom blogg.se-appen men även fler bilder! Roligt, va? :)

Kommentarer
bambino.blogg.se säger:

Kanonbra inställning!

2014-02-27 | 09:24:59
Bloggadress: http://bambino.blogg.se/
Anonym säger:

Har du fixat kik messenger?

Svar: Gjorde det nyss! Jag heter "Snuttens"!
Snutten

2014-02-27 | 11:25:48
Hanna säger:

Yaay, fler bilder, va kul!! :)

2014-02-27 | 11:37:22
Sara säger:

Roligt med bilder :)

2014-02-27 | 19:36:22
Bloggadress: http://hungryeyes.bloggplatsen.se
Alexandra säger:

Ja vad kul med fler bilder!

Urusel på att kommentera men vill säga att jag fortfarande läser din blogg:)

och skulle ju uppdatera dig när min lille skrutt kommit, och nu är han här! lille Hugo.

Svar: Aååååååh, stora gratulationer! Så himla glad för din skull! Hugo <3
Snutten

2014-03-01 | 15:41:25
Bloggadress: http://nytillskott.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback