Vecka 22

Tack så hemskt mycket för alla gratulationer! Det kändes alldeles underbart att få logga in på bloggen och läsa alltsammans. Såklart är jag superdålig på att svara på kommentarer, men jag läser och tar de till hjärtat. Jag SKA svara när jag har tid en dag. Just nu är jag upptagen med att spendera den sista tiden med familjen. På fredag åker jag ju hem...
 
Vi har alla turats om att vara sjuka. Just nu ligger pappa helt utslagen på soffan. Igår var en dålig dag för honom. Jag får inte ens komma nära och pussas. Jag försöker intala honom att det är samma skit som jag hade och att jag redan klarat mig undan den nu. Men han vill inte kramas... :(
 
Här är en cam-bild på ett av ultraljudsbilden vi fick. R tyckte att det ser ut som att han sitter och tänker. Han kallade honom för vår lilla Einstein. Höga förhoppningar, much? Hehe. Försökte lista ut vem det var bebisen kunde likna, detta är så spännande! Näsan verkar ju vara Rs. Aaaaah, jag längtar till att vi får träffas! Men han får gärna bakas ett tag till därinne. Juli, hörni! I juli ses vi!
 
Just det, jag blev framflyttad en dag. Så idag går jag in i vecka 22. Det var helt sjukt när barnmorskan sa det. Kunde knappt tro det. Och BF blev flyttad till 8 juli. Det var så otroligt skönt att höra att ALLT verkligen såg superbra ut. Normal hjärtaktivitet, normala fosterrörelser, normal fostervattenmängd, står det på mitt papper. Det verkar vara en frisk bebis, tack gode gud!
 
 
 
 

Kommentarer
Sara säger:

Vilken fin liten bebis du har i magen :)

2014-02-27 | 19:43:57
Bloggadress: http://hungryeyes.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback